-

Alla inlägg under juni 2011

..

Av amanda larsson - 30 juni 2011 09:08

Förlåt för att jag är så oaktiv i bloggen :( Jag tänkte på om jag skulle ha en bloggpaus sedan ville jag hajpa men pengar på mobilen är slut :( Bloggplausen tar vi någon annan dag! :D  Nu lovar jag att berätta om den här tidiga morgonen som de inte hänt något på.



Jag vaknar Isabell sover Jag vaknar Isabell vaknar Isabell sover Jag vaknar jag sover Isabell Somnar Isabell vaknar ''Amanda vill du sitta vid datan?'' xd De va min lilla dag on the MORNIIINGG. Sover över hos Isabell i SMYG.. :o Får egentligen inte sova över för hennes pappa och hon kom på en idé att jag skulle gömma mig i HENNES balkonng för hon har en egen xd Sen somna pappan och vi hade lite fest hehe :D Har as tråkigt! :s Tyvärr kan jag inte lägga ut video bloggen idag.. :( Men idag ska jag till Liseberg! Tar SÅKLART med mig kameran sen lägger jag ut på bloggen kanske bloggar med kompisarna Johanna Isabell och Jag x] Jag LOVAR att vara mer aktiv! <3 Jag har en överaskning som ska hända vet inte när :o<3 Hihi :) Hejdå LOVAR att blogga mer imorgon om Liseberg <3


 

Av amanda larsson - 29 juni 2011 09:54

Idag ska jag träffa rektorn ska kanske byta klass <3 :D Senare idag ska jag Bildbomba för jag och Isabell ska ut till Mollsjön Dalia ska kanske med :) Kommer att ta massa kort :D


Men skriva av min resedagbok från Grekland till er! :D

Senare..

 ska dra xd

Av amanda larsson - 29 juni 2011 01:34

Heej Heej !<3 De va en vecka sen ungefär har inte kunnat blogga för Grekland? Fanns ingen data.. :/ Det har hänt massa skoj! :D Och lite mindre skoj ;) Fast jag är så trött nu efter en SKIT lååååååååång väntan i flygplatsen.. Rubriken *Strejk* = Att dom strejka så vi kunde inte åka /:    Aja Hejdå<3


 

Av amanda larsson - 18 juni 2011 12:54

3 Dagar kvar sedan Greeeekland!<3     

Saknar Isabell as mycke va länge sen jag va med henne :( Saknar Dalia också <3 ):


Fööölj GÄRNA min blogg <3 Please!<3 <3 :D 


Juste, Jag ska ha gäster idag så kommer inte blogga :( Asså OMG ni skulle bara vart med om att städa mitt rum! Cows* Asså! :o Hehehe.. :// Men Ska ta lite kort nu Hejdå <3 Eller vänta! xD


Ska meddela en ganska roolig sak :)

Jag ska börja VIDEOBLOGGA! :D Kanske kul att höra min röst ? :)


   

Av amanda larsson - 17 juni 2011 13:25

Nu är jag med Jara. Hon ska starta en ny blogg så vi får inte avslöja den än men snart! :D


Aja, har as tråkigt än så länge har jara en blogg som heter jarasdjur :) Kolla gärna in den också (:


aja hejdå pallar inte att blogga mer .. Eller jo! :D Igår hade vi skit kul Jag Hanna Jara och Talia Med alla skate killar typ. Skit kul! :D De va jätte roligt... (: Alla typ tog av min dricka de är dåligt :/


Aja byee! :)


 

Av amanda larsson - 15 juni 2011 20:44

Jätte trött efter Skolavslutning - Min. Skolavslutning - Broshans. + Lite party? Eller grill Partay (:   


Idag gjorde vi Cupcakes jätte gott! <3 Kanske lägger in en liten bildbooomb sedan eller ska jag gör det en gång i veckan bara? :ss  Ska måla mina naglar ni kanske får se resultat :D



Heejdå, ses sen i bloggen kanske .



 

Av amanda larsson - 14 juni 2011 21:51

Kan ni tänka er ? :D As glad men asså ja kunde inte locka håret :( Ska snart fixa bloggar xP


Men min dag har varit rolig men, Bild Booooooooooooooomb :D


                       


Hehe :D Aja Godnatt! Än en gång:  SOMMAR LOOOOOOOOOOOOV



<3


 

Av amanda larsson - 14 juni 2011 18:32

Omg, Skolavslutning imorgon. Snabbt? :D :D Är med Emma Svennungsson <3 Ska ta kort sedan och lägga på bloggen :) Ska ta kort på Emma pemma med ;)


   Aja, det va ganska länge sen (Bilden) Jag kan ta kort på hur jag kommer se ut och min klänning <3 :3 


Asså jag har typ inte hunnit med dom där skyltarna (??)


Aja ska typ läsa bloggar? O.o


 

Sök i bloggen

Presentation

Omröstning

Hajpa Eller Rampljus?
 Hajpning!
 Rampljuset!
 De är samma.. O.o
 Hajpning är mycket bättre!!
 Rampljuset är mycket bättre!!
 Rampljus är dyrare!
 Hajpning är dyrare!
 Hajpning är billigare!
 Rampljus är billigare!

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards