-

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Fiilm!♥

Av amanda larsson - 6 juli 2011 10:42

Hey!<3

Idag ska jag titta på film! <3 Poppes pingviner eller vad den heter! De kommer bli jätte kul!<3 Se trailern och se om de är något för dig, idag är de premiär!<3 Någon gång ska jag se Bad teacher men vet inte med vem än. Bad teacher verkar också bra!<3 

Vill så gärna se en till film!!  ♥ Kung Fu Panda 2 ♥


Jag ändrar tävlingen lite! Man vinner länkning i evighet! x] Nu ska jag ta upp mammas dator och sitta vid tv:n istället!<3


Bye :D  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda larsson - 24 juli 2011 23:44

läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs ♥ läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs ♥ läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs läs ...

Av amanda larsson - 20 juli 2011 23:00

Kanske kommer sluta på denna iallafall och börja att blogga på miinilarsson istället! :/   Har iallafall varit i stan i Lek & bus landet haha! :] Bye. Läs gärna den andra istället ♥ ...

Av amanda larsson - 19 juli 2011 13:03

Heey Heey :) Min nya blogg heter www.miinilarsson.blogg.se, Vet inte riktigt om jag ska sluta att blogga på denna. Tror inte det :D  Jaja ♥ Så ska spela lite ni kan titta i min blogg.se också (y' Lyssnar på Nrj låten är give me everything (Y) ...

Av amanda larsson - 17 juli 2011 11:42

Nu sitter jag här vid datorn. Hanna som jag sov över hos ligger i sängen med en annan data :D Titta in i deras blogg? Dom har en blogg tsm men Hanna bloggar ju typ aldrrig :o Haha <3 www.hosmalison.blogg.se <3 Sara vet jag inte var hon är :o Ka...

Av amanda larsson - 16 juli 2011 10:46

Ska snart dra till den andra delen :o asså bakom detta huset typ. Haha :) Ska dra till Sara och Hanna M****** :)  Dom typ chattar med mig nu men jag va tvungen att göra ett inlägg innan. Berättade jag om att jag fick internet i mammas data?   Aja...

Sök i bloggen

Presentation

Omröstning

Hajpa Eller Rampljus?
 Hajpning!
 Rampljuset!
 De är samma.. O.o
 Hajpning är mycket bättre!!
 Rampljuset är mycket bättre!!
 Rampljus är dyrare!
 Hajpning är dyrare!
 Hajpning är billigare!
 Rampljus är billigare!

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards